logo
امروز : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵
[ شناسه خبر : ۴۱۰۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناس سیاسی:

عملیات وعده صادق ۲ نشان از غیرت ایرانی است

عملیات-وعده-صادق-۲-نشان-از-غیرت-ایرانی-است-
کارشناس سیاسی با بیان اینکه عمليات وعده صادق ۲ نشان از غیرت ایرانی است، گفت: کشور ما کشوری آزاد و مستقل است، در برابر گستاخی کشورهای دیگر نمی‌تواند سکوت کند و این را جهان باید بداند و دست از تهدید بردارد.

حجت‌الاسلام عنایت‌الله شامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه خبر خوشحال‌کننده‌ای که برادران پاسدار با نظر شورای امنیت کشور یک حرکت تاریخی و به یادماندنی از دستاوردهای ملی خلق کردند، اظهار کرد: در این میان غرور تمام مسلمانان از جنایات و ترورهای رژیم منحوس صهیونیستی رنجیده بود و تحقق عملیات وعده صادق ۲ سبب روحیه بخشیدن به جبهه مقاومت شد.

بیشتر بخوانید

وی گفت: عملیات وعده صادق ۲ حرکتی بود که باید تحقق پیدا می‌کرد چرا‌که جنایات آشکار و پنهان رژیم صهیونیستی تمامی نداشت همان‌طور که شهید اسماعیل هنیه مهمان کشور ما بود که به صورت ناجوانمردانه دست به ترور آن زدند، ادامه داد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی بسیاری فرماندهان ارشد حزب‌الله را به شهادت رساند و سیدحسن نصرالله نمونه یک انسان آزاد و مقاوم در برابر این رژیم بود و با به شهادت این بزرگوار جبهه مقاومت برای پيشبرد اهداف خود که همان آزادی قدس شریف است با روحیه‌ای قوی‌تر در عرصه‌ها حضور خواهد داشت.

کارشناس سیاسی عنوان کرد: فلسطین، لبنان و غزه جولانگاه‌های رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود و چه بسا زنان و کودکان بی‌دفاع در این حملات به شهادت رسیدند و بسیاری از کشورها در این جنایات سهیم هستند.

وی ابراز کرد: سپاه انقلاب اسلامی با نیروهای غیور پا به عرصه گذاشت تا به جهان بفهماند دوران بزن در رو تمام شده و وقت آن رسیده بود تا رژیم صهیونیستی گوش‌مالی اساسی شود و با این حال تنبیه رژیم کودک‌کش لازم و ضروری بود.

کارشناس سیاسی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با حمله به مناطق مختلف و ایجاد تشویش در غزه، لبنان و فلسطین خوی وحشی‌گری خود را نشان داد و سپاه مقتدرانه وارد عرصه شد و جواب دندان‌شکن به این جنایات داد.

شامی بیان کرد: اگر این گستاخی‌ها نسبت به ایران ادامه داشته باشد جواب بعدی خیلی سنگین‌تر خواهد بود و در عملیات وعده صادق ۲ به لطف خدا و سپاه غیور ۹۰ درصد موشک‌های به هدف برخورد کرده و تمام مردم مسلمان و آزادی‌خواه جهان از این مسئله خوشحال هستند و داخل کشور نیز به خاطر همین رشادت‌های برادران سپاه تجمع عظیمی انجام شد و مردم سراسر ایران این حرکت را تحسین کردند.

وی اضافه کرد: کشور ما کشوری آزاد و مستقل است و در برابر گستاخی کشورهای دیگر نمی‌تواند سکوت کند و این را جهان باید بداند و دست از تهدید بردارد چراکه تهدید دیگر جواب‌گو نیست و همه گوش به فرمان رهبر انقلاب هستیم و تا پای جان برای پایدار ماندن ارزش‌های انقلاب سعی و تلاش خواهیم کرد و عملیات وعده صادق ۲ نمونه بارز غیرت ایرانی بود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۵
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲